شورت نیم پا مردانه

تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.12.151.153
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته :
    بازدید ماه :
    بازدید کل :
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    شورت نیم پا مردانه

    شورت نیم پا مردانه

    از لباس‌های زیر بسیار مهم که ارتباط مستقیم با بدن دارد، شورت است. خرید و انتخاب نادرست جنس و مدل شورت می‌تواند سبب ایجاد ناملایمات و حساسیت‌هایی مختلف در قسمت ناحیه تناسلی بدن فرد شود. احساس راحتی یکی از مهم‌ترین مزایای انتخاب درست این محصولات است که هر فردی به این مسئله اقرار می‌کند.

    برندهای زیادی همچون تولیدی لباس زیر شرق در تولید اجناس زنانه و مردانه این محصول فعالیت دارند و محصولات متنوعی را روانه بازار می‌کنند. ما در این مطلب در مورد انواع مدل‌های شورت مردانه توضیحاتی را ارائه می‌دهیم تا آقایان با اطلاعات جامعی به خرید این اجناس اقدام کنند.

    افرادی که کارمند هستند و مجبورند ساعت ها پشت میز بنشینند، دیگر لازم نیست نگران باشند؛ چون شورت پسرانه نیم پا برای این افراد طراحی شده تا در آب و هوای گرم اذیت نشوند. قسمت کمر این شورت کش پهنی دارد و به خاطر دوخت نرم و راحتش انتخابی مناسب برای استفاده روزمره محسوب می شود.

     

    شورت نیم پا مردانه

    نام این محصولات معرف خوبی برای خودشان هستند و در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. جنس شورت نیم پا مردانه صددرصد ارگانیک است و طرح ساده برای استفاده اکثر آقایان وارد بازار می‌شود. این مدل نیز از بهترین مدل‌های شورت مردانه در بازار است و فروش فوق‌العاده‌ای دارد. انعطاف و کشش بالا از مزایای این محصول محسوب می‌شود. برای خرید این مدل می‌توانید به فروشگاه‌های معتبر آنلاین همچون کرال مراجعه کنید و لباس زیر مناسب خود را در رنگ و طرح دلخواه خود سفارش دهید. قیمت این محصولات بسیار مناسب است و به همین دلیل استقبال ویژه‌ای از آن‌ها شده است.

     

    انواع شورت مردانه

    شورت پادار کلاسیک یا شورت باکسر

    شورت باکسر یا پادار کلاسیک ، همان شورت‌هایی هستند که به‌صورت متداول به‌عنوان شورت مردانه می‌شناسیم. این شورت‌ها بسیار راحت و آزاد هستند. پوشیدن آن ها فشار اضافی به اندام تناسلی وارد نمی‌کنند.

     

    شورت نیم پا کش پهن یا شورت ترانک

    این شورت‌ها ازنظر میزان پوشش بین شورت‌های پادار و شورت‌های اسلیپ هستند. شورت نیم پا نه مانند شورت پادار بلند است که در زیر همهٔ لباس‌ها قابل‌استفاده نباشد. و نه مانند شورت اسلیپ، باعث سایش و حساسیت در برخی از پوست‌ها می‌شود.
    اگر باسن بزرگی دارید، شورت‌های نیم پا برای شما بسیار راحت‌تر از شورت‌های اسلیپ هستند. زیرا تمام باسن را پوشش می‌دهند و نیازی نیست دائماً آن را مرتب کنید. شورت نیم پا برای آقایان قدبلند نیز گزینهٔ مناسب‌تری است. زیرا با داشتن کش پهن، مانع از جابه‌جایی در زمان خم شدن می‌شد.

     

    شورت اسلیپ یا شورت بریف

    شورت‌های اسلیپ روی ران ها را پوشش نمی‌دهد. شورت‌های اسلیپ انتخاب کاملاً مناسبی برای پوشیدن در زیر انواع شلوار جذب هستند. طرفداران این مدل شورت‌ها معمولاً جوانان هستند. شورت‌های اسلیپ بر اساس میزان پوشش خود به سه دستهٔ اسلیپ کوتاه، بلند و متوسط تقسیم می‌شوند.

     

    اسلیپ کوتاه

    این دسته از شورت‌ها، کوتاه‌ترین نوع شورت هستند. شورت اسلیپ کوتاه، گزینه‌ای عالی برای پوشیدن در زیر شلوارهای جذب و تنگ است. این دسته از شورت‌ها بیشتر مورد استقبال آقایان جوان و نوجوان است. شورت اسلیپ کوتاه، برای آقایانی با پایین‌تنه بزرگ مناسب نیست.

     

    اسلیپ متوسط

    شورت اسلیپ متوسط حد میانی بین اسلیپ کوتاه و بلند است. شورت اسلیپ متوسط نیز می‌تواند برای پوشیدن زیر شلوارهای جذب مورداستفاده قرار بگیرد.

     

    اسلیپ بلند

    این دسته از شورت‌های اسلیپ مردانه، بلندترین قد را دارند. این شورت‌ها برای آقایانی که تمایل به پوشیدن شورت اسلیپ دارند و پایین‌تنهٔ متوسطی دارند، پیشنهاد می‌شود.

     

    شورت‌های پشت باز

    شورت‌های پشت باز یا بک لس یک دسته دیگر از انواع شورت مردانه هستند. در این نوع از شورت‌ها هیچ‌گونه پوششی در ناحیه باسن وجود ندارد.

     

    بیضه بند یا جک استرپ

    جک استرپ به‌گونه‌ای طراحی‌شده است، که بیضه‌ها در درون کیسه‌ای قرار می‌گیرد. دو بند نیز این کیسه را به پا ها در قسمت پایین باسن متصل کرده است. این بندها کشسان هستند و مشکلی برای انجام فعالیت‌های بدنی ایجاد نمی‌کنند.
    این مدل از انواع شورت مردانه، بیشتر به‌منظور محافظت از ناحیهٔ بیضه‌ها، در زمان فعالیت‌های ورزشی یا بعد از عمل‌های جراحی و مراقبت‌های درمانی استفاده می‌شود.

     

    جک استرپ های ورزشی مردانه

    نیز در ابتدا بیشتر مورداستفاده سوارکاران و دوچرخه‌سواران بوده است. این شورت مردانه باعث حفاظت از اندام تناسلی در زمان ورزش می‌شوند.

     

    شورت جی استرینگ مردانه

    شورت جی استرینگ مردانه، پوششی در ناحیه باسن ندارد. قسمت پوشش‌دهندهٔ اندام تناسلی با بند به دور کمر متصل شده و در جای خود نگه ‌داشته می‌شود.

     

    شورت لامبادا مردانه

    این دسته از شورت‌ها نیز جز شورت‌های پشت باز مردانه هستند. معمولاً این دسته از شورت‌ها برای تنوع و افزایش جذابیت جنسی استفاده می‌شوند. در این شورت‌ها قسمت پوشش‌دهندهٔ اندام تناسلی با عروسک یا حلقه و زیپ و مهره تزئین می‌شود.
    شورت لامبادا مردانه برای استفاده روزانه طراحی نشده‌اند. گاهی حتی این دسته از شورت‌ها به‌صورت شورت جلوباز مردانه طراحی می‌شود. این شورت‌ها  فانتزی و بیشتر برای افزایش جذابیت جنسی هستند.

     

    شورت فانتزی مردانه

    یکی از رایج‌ترین مدل‌های شورت مردانه، شورت فانتزی مردانه است. برندهای مختلفی این محصولات را در رنگ‌ها، جنس‌ها و طرح‌های مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌کنند. شما به هر فروشگاهی که برای خرید لباس زیر بروید، و از واژه فانتزی استفاده کنید، انواع مختلفی از مدل‌ها را به شما ارائه خواهند کرد تا شما مدل دلخواه خود را از میان آن‌ها بیابید. شورت‌های فانتزی مزایای مختلفی نظیر طرح‌های عالی، خلاقیت طراحی و از همه مهم ‌تر جنس قابل قبولی دارند. در خرید شورت می‌توانید این گزینه را نیز در نظر بگیرید.

     

    شورت عروسکی مردانه

    شاید با شنیدن نام عروسک خنده به دهانتان گل کند. زوجین جوان برای اینکه ترس از نزدیکی را از بین ببرند، می‌توانند از شکلک‌ها و محصولات مختلف این مدل بهره‌مند شوند. این شورت‌ها شکل های بسیار خنده داری دارند و هر کسی که برای اولین بار آن‌ها را ببیند شگفت زده می‌شود و حس نشاط به او غلبه می‌کند.

    جنس‌های بسیار عالی در این محصولات به کار گرفته می‌شود و افراد زیادی از این مدل شورت استفاده می‌کنند. نسبت به طراحی و موارد دیگراین مدل، قیمت‌های بسیار مناسبی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.  از انواع شورت‌های عروسکی می‌توان به مدل‌های فیلی، سگی و ماری اشاره کرد.

     

    شورت جیب دار مردانه

    از انواع دیگر مدل‌های شورت مردانه و صد البته محبوب، شورت جیب دار مردانه است. مزیت این شورت‌ها جیب‌هایی است که در این مدل‌ها به کار گرفته می‌شود. برخی از مردان به وجود جیب در شورت حساس هستند و مایل‌اند از این ممکن بهره‌مند شوند. این نوع از شورت‌ها در شورت‌های اسلیپ، پادار و..‌. وجود دارند تا شما هر نوع از مدل‌ها را که بپسندید از آن‌ها استفاده کنید و راحت باشید. این مدل از محصولات نیز در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین معتبر موجود هستند و با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند.

     

    شورت دکمه دار مردانه

    همان‌طور احتمالا که تاکنون متوجه شده‌اید، تمام برندها برای این‌که مشتریان خود را راضی نگه دارند، محصولاتشان را در طرح‌ها و سبک‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌کنند. دکمه دار بودن شورت از مزایای این نوع از شورت‌ها است تا آقایان از آن درهنگام استفاده از سرویس بهداشتی را داشته باشند. شورت دکمه دار مردانه نیز از انواع محبوب مدل‌های شورت مردانه است و افراد زیادی برای خرید این مدل اقدام می‌کنند. شورت دکمه دار لاتکس از جمله پرفروش ترین محصولات است که در بسیاری از فروشگاه‌ها وجود دارد.

     

    شورت زیپ دار مردانه

    شاید زیپ دار بودن شورت یک اولویت بزرگ برای برخی افراد به حساب بیاید. شورت های زیپ دار همانند شورت‌های دکمه دار مزایای به‌خصوصی دارند، برای مثال آقایان می‌توانند در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی (به‌صورت سرپایی) از این شورت‌ها استفاده کنند و نیازی به درآوردن کامل شورت نداشته باشند. اگر شما نیز مایل به خرید شورت زیپ دار مردانه هستید، می‌توانید به فروشگاه‌های مختلف مراجعه کنید و با مقایسه محصولات مختلف مدل دلخواه خود راسفارش دهید. قیمت این شورت‌ها به عوامل مختلفی نظیر جنس، طراحی، برند و… بستگی دارد.

     

    https://internetmrketing.blog.ir/1402/02/24/all-kinds-of-men-shorts



    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید